بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

شمشیر در غلاف ٍ زخم

 

 

میدونی رفیق جنگیدن با بزدلا همیشه مثل تخته بازی کردن با آدمای ناشی میمونه  

احتمال باختنت هزار برابر میشه، چون انقد حماقتشون و بهت میچسبونن  

که تو شمشیرتو تو شیکم خودت فرو میکنی !  

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
sheida 6 تیر 1391 ساعت 16:02

salam bebakhshid mishe ahange safhatuno vasam befrestin vasam doostesh dashtam

اگه ادرس وب برام بزاری کامنتت میدم ..

پوریـ آ 6 تیر 1391 ساعت 16:11

اینو دوست داشتم. واقعا اینطوره.

[لبخند]

شرمینه 6 تیر 1391 ساعت 16:29

از اون حرفاییه که باید با طلا نوشت

عزیزمی ..

از اون حرفاییه که باید با طلا نوشت

بوس.

من سر مسابقاتم اینطور می شدم! پیش میومد یکی بهتر از خودم رو ببرم اما اونکه خیلی ضعیف تر بود اصن داغونم می کرد! حتی برد ازشون ی حس مزخرفی داره از بس رو روانت می رن!

اخ نگو نگو نگو ...

باشماق 6 تیر 1391 ساعت 17:11 http://bashmagh.blogsky.com

بزرگی می گفت
بازی زندگی مثل تخته نرد هست هم شانس می خواد هم مهارت

راست گفتن .

نتیجه اینکه این آدما نه بزدلند و نه احمق.....یه جمله چند وقت پیش یه جا خوندم که میگه:فهمیده بودن یعنی اینکه بدونی دقیقا کجاها خودتو بزنی به نفهمی....این آدما از اون آدمان....از اونا که هفت خطن....ما ساده ایم عزیز من...

هه ! همون ساده ایم علی رضا

رز 6 تیر 1391 ساعت 23:11 http://ACME.BLOGSKY.COM

دشمن دانا به از نادان دوست

بله .

مخاطب خاص داره؟

میتونه "کلید" باشه واسه هر مخاطب عامی که بخواد خاص بشه !

رضاکیانی 7 تیر 1391 ساعت 06:12

یعنی الزاما این طوریه؟

باور من اینه .

میگن روزی مسیح می دوید
گفتند کجا می ری ؟
گفت دارم فرار می کنم
گفتند از کی ؟

گفت از نادان ...

:)

شـ ـاسـ ـو آ 7 تیر 1391 ساعت 20:51

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن

با مردم بی درد دانی٬ که چه دردیست

سپاس از حضورتون

آقای آرام 8 تیر 1391 ساعت 01:35

نجنگ خب.
حتی بهشون فکر هم نکن

نمیشه دادا ..

high-hat 9 تیر 1391 ساعت 13:32 http://the-proud.blogfa.com

گرچه بی منی ، گرچه ازم دوری ، گرچه انقدر دوری که اگه از الان راهی شم بیام پیشت عمرم قد نمیده ببینمت ،.. خیلی بهم نزدکی خیلی.
===============
واقعا پست زیبایی بود ،
تا ته عمق وجودم آتیش گرفت.

عزیزم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد