بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

کثافت کاری ِ شریف

 

  

میگفت : من اگه دختر بودم،بین گزینه‌هام اونی رو انتخاب می‌کردم که بعد از اولین خیانتش (که بالطبع خودش نمی‌اومد اعتراف کنه و چند ماه بعد از قضیه خودم می‌فهمیدم)، وقتی که با گریه تو چشماش زل می‌زنم، مثل یه سگ گرسنه و پشمالو و آلوده، ســرش رو پایین نندازه؛ و هنوز عشق تو وجــودش باشه. مهـــــم هم نیست به کـــدوم  ِما. 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد 18 شهریور 1391 ساعت 17:00 http://ghahvesigar.blogfa.com

اره مهم اینه

میلاد آرشام 18 شهریور 1391 ساعت 20:37 http://arsentus.blogsky.com

دوست عزیز خسته تر از انم که تو ای بازی های خواهر و برادری و دوستی و این صوبتا قرار بگیرم ...
مرا ارام بخوان و بگذر اگر نه بی خیال ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خب هر آدمی بعد از اینکه خسته میشه باید استراحت کنه... به دور از مشغله ها... به دور از هرچی فکر توو ذهن... به دور از همه چی
من اگه گفتم دوست دارم آجیم باشی از صمیم قلب گفتم... و واقعا اینو میخوام... میخوام که داداش کوچولوتون باشم... میخوام که شما جای خواهر نداشتم باشین...
ولی خب اگه منو لایق این نمیدونید که داداش کوچولوتون باشم اصرار نمیکنم ولی حداقل اجازه بدید توو کامنتایی که براتون میذارم آجی خطابتون کنم... اگه این رو هم دوست ندارید دیگه بی خیال میشم اما بازم بهتون سر میزنم و کامنت میذارم... فقط بعنوان یه خواننده...

رهگذر زمان 18 شهریور 1391 ساعت 21:36 http://bartar-az-parvaz.blogfa.com

عمرا... خیلی کمن...یعنی جسارتشو ندارن..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد