بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

مرتیکه ی جی نده !

 

 

 

 

ای که از کوچهء معشوقهء ما می گذری، معشوقه تان خانهء ماست! 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
بیژن نه اصلیه 8 تیر 1390 ساعت 21:06

باشد ......آه.....
باشم....
باش.
ولی باش . ولی باش.
گم بودم
پیدام کردی
گم ام نکن
پیدات نمی کنم
من چه میدانستم پشت یک اسم کیست ؟ من چه می دانستم تو کجاهائی
تو دیدی من کجاها بودم
من شکستم آنچه باید می شکستم
تو نشکن آنچه می خواهی بشکنی
تو بشکن آنچه باید بشکنی
من شکستم ولی افسوس دیر شکستم
تو می خواهی بشکنی ولی افسوس که زود است که بشکنی.

خوب تلافی میکنه :دی

خیلی جالب بود ...

بیزن نه اصلیه 8 تیر 1390 ساعت 22:27

من اگر به کوچه معشوقه ات آمده ام
هی به دنبال معشوقه ام آمده ام
اوووو که نداااااست که کجاست
من که میدانم او جاش کجاست
من که می دانم آنجائی که هست ُ جاش نیست
این توئی که نمی دانی معشوقه ات جاش کجاست
آمده ام معشوقه ام از معشوقه ات باز ستانم
که نه تو می دانی معشوقه جاش کجاست
ونه معشوقه ام

ولی ای کاش گذاری که که رسد
معشوقه ام
و معشوقه ات
به جاش

مهدی 9 تیر 1390 ساعت 00:59

یه خوراک خوشمزه بهش بده بخوره ٬ یه تخت ۲ نفره با یه پتوی پلنگی هم واسش آماده کن ٬ اذیتش نکنیها ٬ فردا عصر میام دنبالش که خستگیش از تنش بیرون رفته باشه

وحید 11 تیر 1390 ساعت 14:51

خیلی باحال و رندانه بود. ایول

س ک و ت 14 تیر 1390 ساعت 13:52 http://sokkoutt.blogfa.com/

عشقی که
توش خیانت نباشه
که عشق نیست ... پسر
( با لحجه لوتی خونده شود ... لطفا )

سپید 20 تیر 1390 ساعت 13:23 http://salivan.blogfa.com

باشه بزا معشوقه من تو خونه تو باشه... بالاخره یه روزی هم معشوقتو کنار من میبینی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد