بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

دلم ازت صاف نمیشه

 

 

 

اگه دو نفر به قیمت دوستی مجبور بشن تا آخر عمر به هم دروغ بگن ، 

 

 بهتره تنهایی بشینن و به چیزهایی فکر کنن که دوست دارن .   

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر

هیچ وقت نباید دروغ گفت...مخصوصا تو رابطه ها...بالاخره یه جایی برملا میشی!!

بیژن نه اصلیه 8 تیر 1390 ساعت 21:49

گیریم و گیرم که قبول
ولی هنوز که آخر عمر نشده بود
هنوز که تنها نشدم
چه بخواهید چه نخواهید با من ا ید

مگه تو تنها شدی

شاید اسیر تنها شدیم
یا که نه
شاید اسیر تن ها شدیم
یا که نه
شاید تنها اسیر تن ها شدیم
بیا و ..
باز هم بیا و ..
باز هم
یا که نه

بیژن نه اصلیه 8 تیر 1390 ساعت 21:58

ازت می خوام من و نفس رو بخونی
من و با نفس بخونی
آگه اونی که گذاشتم اذیتت می کنه بگو که بر دارمش
ولی
ازت می خوام من و نفس رو بخونی

من و با نفس بخونی

کاملا موافقم ...
این موضوع را به عینه دیده ام.

دختر دهاتی! 9 تیر 1390 ساعت 00:29

اره گلم دقیقن
راستی من عاشق این شکلکم
می بینی چه نازه

مریم 9 تیر 1390 ساعت 00:32

همه دروغ میگن و همیشه توجیحش می کنن
"پروردگار شیشه ها"
این کتاب رو بخون دختر
تازه خوندم . یهو یادم افتاد وقتی گفتی دروغ

[ بدون نام ] 9 تیر 1390 ساعت 01:01

اگی دروغم نمیگن باز تنهایی نشستن و فکر به دوستی خیلی راحتتر از آدم دوستی بودن است

حواترین 9 تیر 1390 ساعت 07:02

شاید با هم بودن ارزش دروغ رو داشته باشه ؟
کسی چه می دونه !

س ک و ت 14 تیر 1390 ساعت 13:47 http://sokkoutt.blogfa.com/

دروغ ها هستند
که دوستی ها را
امتداد می دهند ... نفسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد