بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

خانوم ها هم کاپوت داشتن انگار

  

بله بلاه بلاه ...

                                                         

لینک مرتبط

 

 

 من الان موچم  |:  

 

نظرات 19 + ارسال نظر
آهوی وحشی 3 تیر 1391 ساعت 00:51 http://lady-in-red.ir/


این چیه ؟؟

بهش میگن کاندوم اونم از نوع زنانه ش ..بلاه بلاه بلاه

همین کم بود!

بله !

رضاکیانی 3 تیر 1391 ساعت 06:03

تا اونجا که یادمه قبلا هم داشتن

من نمی دونستم والله .

D!rty mOther 3 تیر 1391 ساعت 13:59 http://man-shayad-to.blogfa.com

هــــیچی تو این دنیا عجیب نیس بانـــــو :))

ای وای برمن ...

Somebody 3 تیر 1391 ساعت 14:24 http://www.alienmind.blogsky.com

این قضیه مال خیلی وقته. معمولن خیلی کم استفاده میشه. یعنی اصلن استفاده نمیشه.
الان چی هستی؟

جالبیش اینه خانومای اطراف من هم نمی دونستن و براشون جالب بود ..انگار اقایون مطلع ترن :دی
من فقط تو نحوه استفاده کردنش موندم ..واقعا چی فک کرده سازنده اون ..قدرت خدا :دی
من هنوزم موچم (خنده)
من کلن وقتی هنگ کنم ومغزم نکشه و شوکه شم وبعد خسته شم و ازین حالتا میگم موچم:دی

آقای آرام 3 تیر 1391 ساعت 16:53

بابا سال ۸۲ اینا بود من واحد تنظیم خانواده پاس میکردم.. استادمون آورد سر کلاس نیشونمون داد...
خیلی قدیمیه..

تازه اصن هم خوب نیست و توصیه نمی شود
اینو یه خانمه گفتا...

اون خانومه کی بود هان کلک ..
والله من بی خبر بودم ..
از توصیه گذشتنش من هنوز موندم تو خلقت این اثر هنری !!!!



؟




؟




؟


.

ما هم همچنین ؟

توت فرنگی 3 تیر 1391 ساعت 23:14

سلام نفس
خوبی نفس
چه خبر نفس
:دی
[سوت بلبلی ]

بابا بچه مثبت :دی

اینجا پسرا انگار بیشتر مطلعند از این اثر هنری :دی
بابا دست مریزاد

باااااااااااااانوووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟این که خیلی وقته اومده!!!!!!!!!!دقیقا تموم مطالبی که تو لینک مرتبط بود رو ما این ترمی که گذشت سر کلاس تنظیم تو کتاب خوندیم...بعد این همه وقت تازه کاپوت دار شدن؟؟؟؟بود که بابا...فقط نمی ارزید...

والله من نمی دونم ...شما همه انگار رفتین تنظیم خانواده رو پاس کردین ..ای ول ..خوبه بدونید ..فقط من موندم چه جوری استفاده میشده ..قدرت خدا ..:دی

Somebody 4 تیر 1391 ساعت 18:50 http://www.alienmind.blogsky.com

من آقا نیستم هااا
خدا 2واحد تنظیم خانواده رو برامون حفظ کنه :))

میدونم نیستی .منظور این بود اقایون بیشتر در جریان ؛چیزای؛ زنو نه ن گویا .

سلام بانوی عزیز ای بابا اینو منم 20 سال پیش واحد تنظیمو می گذروندم دیدم البته یه چیزی شبیه اینو همو ن موقع دلم می خواست از استاد بگیرم و دست بزنم و ببینم اصلا چی هست اما خجالت کشیدم حالا اینو که دیدم خنده ام گرفت جدا"چه جوری استفاده می شده خودش سوالیه منم الان موچم

بابا ۲۰ سال پیشششششششششششششش؟

بیاین تعریف کنین ببینم دیگه چیا میدونید شماها استاتید گرام (نگاه یورکی)

توت فرنگی 4 تیر 1391 ساعت 23:03

ما تنظیم خانواده داشتیم ولی همشو غیبت کردیم
مثل اینکه بعضی ها جای دو واحد 10 واحد تنظیم پاس کردن :دی

(خنده)

آهوی وحشی 4 تیر 1391 ساعت 23:59 http://lady-in-red.ir/

من هم اینو در کتاب تنظیم خانواده خونده بودم ...

اما یه لحظه اینجا دیدم درک نکردم که چرا گذاشتی ؟!! : دی

; )

شما انگار همتون میدونستین ..
ای بابا
من الان دیگه خیلی موچم |:

بانو ...
راستش من یه کم ترسیدم ...
نمیدونم چرا!!!

والله من به این گندگی و عظمتم :دی ترسیدم وای به حال تو کوچمولو :بوس

رضاکیانی 5 تیر 1391 ساعت 06:27

من حدود 15 سال پیش یه سی دی آموزشی داشتم که این رو اونجا دیدم. البته نحوه مصرف رو دقت نکردم(خوب چون به کارم نمی اومد) ولی فکر کنم برای آقایونی درستش کردن که اونجاشون یه مقدار حساسه به هرحال سخت نگیر. این واحد تنظیم خانواده هم مفت نمی ارزه چون قبل از اینکه بخواد راه بردن ماشین رو یاد بده سعی می کنه ترمز گرفتن رو یاد بده این جوری که نمی شه. هر چیزی پله پله. تازه شم کارگاه و آزمایشگاه م که نداره. تازه شم... هیچی بابا اصلا بی خیال

یعنی الان تو میتونی چند ساله باشی؟(نگاه یورکی)

رضاکیانی 6 تیر 1391 ساعت 06:15

خیلی بامزه ای. تو وبلاگم اون بالا عکسم هست. پروفایلم رو که باز کنی سیر تا پیاز زندگیم و البته سن م هم اونجا نوشته شده. به هرحال اصل کار عقله که مال من از 12 سالگی به بعد اصلا رشد نکرده. بیچاره

اخی طفلکی ..
حالا چرا از ۱۲ سالگی ؟!
از دست کی افتادی :دی

باشماق 6 تیر 1391 ساعت 11:31

گذشته از تمام این مسائل رفیقی داشتم که از درس تنظیم خانواده افتاد همه ش مسخره اش می کردیم
البته علتش فراموش کرده ساعت امتحان بود

همون !!
وگرنه شما استادش کردین یاورو ...

فکر کردم نوع جدیدی اومده:دی
این ک قدیمی بود نفس!

بله !
بیچاره ما بی خبران..

۳ 6 تیر 1391 ساعت 19:36

کاندوم زنانه درمقابل بعضی بیماری ها در طی مقاربت حفاظت می کند و احتمال ابتلا به بیماری هایی نظیر تب خال ناحیه تناسلی و یا زگیل تناسلی را کم می کند.لازم است نکاتی را در این باره بیاموزیم .

به گزارش سلامت نیوز کاندوم زنانه یک تیوپ پلاستیکی (پلی اورتان) است که انتهای آن بسته می باشد. در قسمت انتهایی که بسته است یک حلقه وجود دارد که در واژن وارد می شود. کاندوم زنانه می تواند تا ۸ ساعت قبل از مقاربت جنسی وارد شود و می تواند همزمان به عنوان کاندوم مردانه هم استفاده شود.

چگونه از کاندوم زنانه استفاده کنیم ؟
حالت راحت و مناسبی را پیدا کنید. ممکن است شما ایستاده و یک پا را بر روی یک صندلی با زانوی خم شده قرار دهید ویا بر روی زمین دراز بکشید و پا ها را از زانو جم کرده و باز کنید.
یک کاندوم زنانه را به صورتی که انتهای باز آن به سمت پایین قرار دارد در دست بگیرید. با انگشت نشانه و انگشت میانه قسمت داخلی حلقه را به سمت پایین خم کنید.
حلقه را داخل واژن کرده وتا قسمت رحم در کانال واژن وارد کنید.
وقتی که به شکل مناسب داخل واژن جای گرفت، حلقه بیرونی اندکی بیرون آویزان خواهد ایستاد. در هنگام آمیزش وقتی که آلت مردانه داخل واژن می شود این قسمت تنگ خواهد شد.
کاندوم زنانه ممکن است که در ابتدا کمی سفت یا بسیار لغرنده باشد اطمینان حاصل کنید که کاندوم در قسمت داخلی واژن عمودی و راحت بدون پیچ و تاپ جای گرفته است.
چگونه یک کاندوم زنانه را بعد از مصرف بیرون می آورند؟
۱٫ برای نگه داشتن اسپرم درداخل کاندوم، حلقه قسمت خارجی را فشرده و بپیچانید.
۲٫ کاندوم زنانه باید بلافاصله پس از مقاربت برداشته شود، در حالی که زن هنوز دراز کشیده است و مایع منی را قبل از آن خارج کنید.
۳٫ به آرامی کاندوم را به سمت خارج حرکت داده و خارج کنید.
۴٫ کاندوم استفاده شده را در سطل زباله دفع کنید. از انداختن آن در توالت خودداری کنید
۵٫ از شستن و استفاده مجدد کاندوم خودداری کنید.
۶٫ کاندوم استفاده شده را در سطل زباله دفع کنید. از انداختن آن در توالت خودداری کنید.
۷٫ از شستن و استفاده مجدد کاندوم خودداری کنید.
گروه ترجمه سلامت نیوز – ریحانه علیان



خیلی مرسی ...خیلی خیلی مرسی ..
وقت نداشتم تو نت جستجو کنم و از ته و توی نحوه استفاده کردنش سر در بیارم .خیلی ممنون که زحمت کشیدی
اما به این همه زحمت و قطعا درد ! می ارزه ؟! چی پیش خودشون فکر کردن اینو ساختن ..ای بابا ای بابا
بازم دستان شما بزرگوار بی نام رو می بوسم از ارائه این تحقیق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد