بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

دلم شوهرم را خواست

  

« ... خواستم زنگ بزنم تا فقط صدایش را بشنوم بس که حوصله شنیدن دارم ،اما باز بند نمی آید اشکم.. هر چه می کنم ...دلم می خواست .امروز تنها نروم دکتر. دلم می خواست توی مطب تنها نبودم . اضطرابم را تنهایی تحمل نمی کردم کاش... . چقدر دلم شوهرم را خواست ... نه شوهرِ شوهر ها ، نه ، آن امنیت را می گویم .توی این مملکت خراب شده آن امنیت فقط با شوهر می آید ... چون تو حق نداری با دوستت ، عشقت زندگی کنی . من دلم می خواهد با یکی زندگی کنم ...نه ازدواج ، نه حالا حالاها ... زندگی ... دلم می خواهد زندگی کنم ... بدون قضاوت کسی ،جامعه ای.

دلم می خواهد شبها در آغوشش بخوابم ، همراهم باشد ، همراهم بیاید ... همه جا ... .من از این حسه تنهایی سیرم . خسته ام دیگر . من می ترسم از بس که توی برفهای این شهر ، این کشور
مانده ام و نمی توانم هیچ کس را به گرمای تابستان تنم دعوت کنم .حسرت یک فیلم دیدن با هم ،
یک غذا ساختن با هم ، یک دورِ همی ِ دو نفرة بدون دغدغه ، یک بوسه ، یک نگاه ، یک حرف ، مانده به دلم تا آخر ِ آخرِ دنیا » 

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
سیب زمینی 9 تیر 1391 ساعت 16:31

سلام
نمیدونم چرا بعضی ها یاد نگرفتند که زن و مرد به هم احتیاج دارن
نه فقط برای موارد بالای 18
با شما کاملا موافقم

:)

عزیزمم ...

نیلو 9 تیر 1391 ساعت 19:00 http://for-me2025.blogfa.com

ی ِ لحظه تنم گر گرفت .. واسه مامان .. انگار که این حرفارو اونم تو دلش میگه .. دلم گر گرفت .. واسه همه ی حس های ِ بی امنیتی که واسه زنای ِ اطرافم هست .. واسه تنهاییاشون .. واسه غمای ِ بی مرحم و واسه دلای ِ تنهاشون .. واسه ..

اخ نیلوی من ..
اخ ..کاش نزده بوده این پست و
..کاش تو نخوری غصه ..
کاش...

توت فرنگی 9 تیر 1391 ساعت 21:01

خوب زندگی کن بانو
اگر مردی پیدا کردی که با این شرایط دوستی زندگی کرد زندگی کن با جامعه میشه کنار اومد بانو ... اما به ادم ها اعتباری نیست... به اون ادمی که می خوای ...

توت تو چرا همش بی آدرسی ؟!

یک یواشکی

عاشقانه ...

:)

high-hat 10 تیر 1391 ساعت 01:32 http://the-proud.blogfa.com

بیتو یا باتو ... به سوی بیسوی تو می آیم.

:)

باشماق 10 تیر 1391 ساعت 11:32

این روحانی مسجد دیشب حرف قشنگی زد
گناه اولش خوبه و لذت داره ولی آخرش سخته و پشیمونی داره
ثواب اولش سحته و آحرش خوبه و لذت داره

نه کسی مارو به گناه آلوده می کنه نه ثوابی قسمتون میشه باشماق جان !

D!rty mOther 10 تیر 1391 ساعت 15:11

منم دلم خواست خوب:)

خواستنی ها کم نیست ..

نه تا آخرِ آخرِ دنیا

مگه ادم چند بار دنیا میاد..
داره تموم میشه ...

ابوالفضل 10 تیر 1391 ساعت 23:36

mesh ba ham bashem
093750971..

akhe che begamet khobet she ?
han?
khodet begooo

شروع کن تا تموم نشده
اونجا که باید دل به دریا زد همینجاست

در من زنی است که ناشیانه از عشق می گریزد

حس مشترک تمام انسانها !!!!!!!!

هان ..

دیگران 11 تیر 1391 ساعت 15:20 http://digaran.blogfa.com/

عالی بود!!!

:)

آقای آرام 11 تیر 1391 ساعت 15:33

گفته بودی بدتر هم میشه ها..

به تماشا بشین ..

نه برای شب نه برای درد نه از زرد نه از هرز . وای چقد زشتی به دنیا چسبیده و خدا هر چقدر بارون می باره پاک نمیشه. کدوم انسان؟ کدوم انسانیت؟ تمام مشکلات ما اینه. کدوم آزادی؟ چطور میخوای تو قفس برقصی پرواز کنی؟ نمیشه گفت باید به تنها ترین جای دنیا رفت و آروم خدارو دید. کمی انسانیت. خیلی بهم بر خورد در قبال هنر یه آدم کسی میاد و مثل 1 حیوون باهاش برخورد میکنه. عذر می خوام حالم بده از اینجا باید به بعضی ها گفت آهای آدما واقعا تنفر انگیزید.بلا نسبت. خودشون میفهمن با کیا هستم.بدرود.

بلد نیستیم / یاد نگرفتیم / یادمون ندادن / تجربه شو نداشتیم / نمی دونیم
بعضی قسمت ها رو باید چطوری زندگی کرد.

باشماق 11 تیر 1391 ساعت 19:16

ابوالفضل هنوز تو رو خوب نشناخته
به کاهدون می زنه

کامنت درست دادی؟

حامی 11 تیر 1391 ساعت 22:35 http://zahidamatkan.blogfa.com


هر انسانی ، نیمی زن و نیمی مرد است . نیمه دیگرت را پیدا کن عزیز دل . اما درون خودت . شاد باش و رها

اگر درون خودم بود نیمه ی دیگر نبود ..

آهوی وحشی 11 تیر 1391 ساعت 23:55 http://lady-in-red.ir/

منم
دلــــــــــــــــــــــــم
شوهر

مـــــــــــــــــــــــــــــــی خواهد : (( :


بانو !!

آخ آهوی من ..آهوی من ..آهوی من ...
آخ چه‌همه شب که گذشت و دعا کردیم یکی بیاید ، خاطرمان خوش شود به خنده‌اش، ملال‌مان سبُک شود و
... کسی نیامد ..کسی نیامد

یک زن 12 تیر 1391 ساعت 07:51 http://darertefae.blogfa.com/

سلام. بانو جان مرسی از حضورت. این حرف دل تمام زنهای تنهای این مملکته عزیزم. دنیا همینجوری داره تموم می شه...

همینجوری الکی ..

بهاره 12 تیر 1391 ساعت 15:15 http://alakiiiii.blogfa.com

چقدر دلم برای خودم و امثال خودم سوخت نفس.. این خیلی آرزوی شیرینی است.. آرزوی من هم هست.. کاش این آرزو را به گور نمی بردیم..

و خوابهای ما

چقدر شبیه

آرزوهای ما

شده اند

شـ ـاسـ ـو آ 12 تیر 1391 ساعت 22:01

حقیقت ـ تلخ ..

و سرد و گزنده ..

این آهنگ روی وبت آدمو دیوونه میکنه بانو ...
سرت یه آغوش بی منت سالهاست که رو دل دخترکان و زنان این سرزمین مونده ...سینه ای که سر بذاری روشو بدون ترس اشکاتو ُ درداتو هق هق کنی ...
بشنوی و شنیده بشی ...

دیوانه شو گیل دختر ...این دنیا بد کوفتیه

اینجا ...
در این خراب شده ...
در این دخمه ...
در این تاریکی ...
همانا قضاوت نشدن سخت تر از قضاوت نکردن است ...
بانو ...
شریک شویم ...
شریک آن آغوش گرم ...
شریک آن لحظه های خوب ...
من هم از بی کسی خسته ام ...
میدانم که پیدا نمیشود ...
که میگویم شریک شویم ...
آغوش ها هم زغالی شده اند ...
زغال شهوت که تمام شود ...
آتش ها ...
عشق ها ...
امید ها ...
آرزو ها ...
و حتی من ...
و تو هم تمام میشویم ...

آخ عزیزم ..عزیزم ..عزیزم

آهوی وحشی 13 تیر 1391 ساعت 10:33 http://lady-in-red.ir/

تف بهشون که نیامدند :دی

تف.

آخ که منم دلم فقط یه آغوشی می خواد تا فقط یک شب تا صبح طعم آرامش رو بهم بچشونه
یه شینه ی مردونه که سرمو تا هر وقت دلم خواست بذارم روش


خیلیییییییییییییی تنهام

عزیزکم....

saba 13 دی 1391 ساعت 15:26 http://www.narenjsan.blogfa.com

آری دستی شانه ای نوازشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد