بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

در جستجوی تشنه ی تو ، لبم

  

 

فاصله آنقدری شده که مثلا بشود تو را به جای همه ی کسانی که دوست داشته م،تصور کنم ..

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
شـ ـاسـ ـو ـآ 27 تیر 1391 ساعت 01:07

به گمانم آنطور٬ دیگر٬ نشود فاصله ای حس کرد!

هووم‌‌؟

باز فاصله ست ...اصلا تا فاصله می افتد ادم می فهمد چقدر دوستش داشته انگاری ..

آقای آرام 27 تیر 1391 ساعت 02:04

خیلی غمگینانه‌س..

بذار کمی طنزش کنم:
به سبک امام راحل،

فاصله باید فاصله باشد فاصله‌ای که فاصله نباشد فاصله نیست.

کفش های من زیر درخت البالو گم شده ....

علیرضا 27 تیر 1391 ساعت 09:26 http://www.ghasedak68.blogfa.com

هووووووووووووووم......و تازه فهمیده ام که او هم همین نظر را در مورد من دارد....

خـالی تـر از خـلاء ... و پـر از حرفِ بی اثـر

باشماق 27 تیر 1391 ساعت 12:03

برای اولین بار که دیدمش موقع جدایی نمیدونم چرا رادیو این اهنگ را پخش می کرد
بین ما یک عالمه راه درازه دل من باید با این دوری بسازه

اوخی ...از همون اولش فاصله بوده اصلن .

رضاکیانی 27 تیر 1391 ساعت 17:29

من چه زردم امروز
و چه اندازه تن ت هشیار است
بابا به فاصله فکر نکن
فاصله از یه حدی که گذشت خیلی هم خوبه
البته به موقع ش ها نه همین جور کتره ای

از یه حدی ..میفهمی از کجاش دقیقا که ؟!

shadow 27 تیر 1391 ساعت 19:12 http://paradaise.blogfa.com

چشمانم کاش..

نزدیک بین بود..

شاید کمی از رنج این فاصله کم میکرد..!

کار جنون ما به تماشا کشیده است

رضاکیانی 28 تیر 1391 ساعت 06:07

دقیقا از اونجا که دیگه طرف رو در یک چشم انداز لانگ شات می بینی و متوجه شکوه و جلالش می شی. شکوهی که وقتی نزدیکش بودی انقدر نزدیک شده بودی که نمی تونستی حس ش کنی.
به قول شاعر
من چه گاوم امروز
و چه اندازه علف نزدیک است....
به به دهنم آب افتاد
ما ما حسنک کجایی؟

دیوووووووونه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد