بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

تابستان

 

 

پرده را بکش
سینه هایت سیاه میشوند! 

 

 Ali 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
آقای آرام 27 تیر 1391 ساعت 15:33

آفتاب است دیگر..
بگذار نور بیاید.

وقتی که باد آمد بازش میزارم ...

آقای آرام 27 تیر 1391 ساعت 15:39

آهنگ وبلاگم من رو یاد نام تو می‌اندازه وختی جواب کامنت‌ها رو میدی..


پرده را کنار بکش..
پنجره را باز کن..
کمی نفس بکش.

نفس بکش ..
در آرامش
پر از خواهش
دم دم ..بازدم
اخ...
خنکای برف را بر تنم حس می کنم

رضاکیانی 27 تیر 1391 ساعت 17:27

در اثل برنزه می شوند! البته سینه برنزه هم خوردن داره ها! هر چیزی مزه خودش رو داره. سینه معمولی مزه شیر میده . سینه برنزه مزه ی شیر کاکائو

کیانی تو سخت مرا به خنده می اندازی ..
مراقب باش !

باشماق 27 تیر 1391 ساعت 18:05

آدمک آخر دنیاس بخند

آدمک مرگ همین جاس بخند

دست خطی که ترا عاشق کرد

شوخی کاغذی ماست بخند

آدمک خل نشوی گریه کنی

کل دینا سراب است بخند

آن خدایی که بزرگش خواندی

به خدا مثل تو تنهاس بخند

این هم اس ام اسی بود که دستمون رسید مثل اینکه فرستنده اش خیلی غصه دار بود

بیشتر تنها بوده تا غصه دار .

shadow 27 تیر 1391 ساعت 19:14 http://paradaise.blogfa.com

هایکویی نیست که چیزی درقبالش برای گفتن داشته باشم

تصور کردنیست..!

چیزی شبیه یک دست جام می و

یک دست زلف یار...

داش هدایت 27 تیر 1391 ساعت 20:54

ساموعلیکوم
دمت گرم . خیلی خوشحال شدم برگشتی . هر روز به وبلاگت سر میزنم . حال و هوای عجیبی داره نوشته هات برام . مثل کشف بدن دختر همسایه تو 10 سالگی . بنویس حال میکنم میخونم .
عزت زیاد

می خواهم هزار سال دیگر بنویسم
اگر مرا
فقط
بخوانی
تو !

رضاکیانی 28 تیر 1391 ساعت 06:04

چه کنیم بانو؟ دلقکیم دیگر! باز خدای را شکر که همین خنداندن دیگران از دستمان برمی آید...

تو مهربان شوخی هستی که دیدم .

علیرضا 28 تیر 1391 ساعت 09:15 http://www.ghasedak68.blogfa.com

ای جانم :)

علیرضا 28 تیر 1391 ساعت 09:20 http://www.ghasedak68.blogfa.com

رادیکال 28 تیر 1391 ساعت 12:07

سینه ی سوخته در نور یا تاریکی فرقی ندارد.
سیاه است

زیباتر از این هم میتوان کامنتی گذاشت؟
حیف از ادرسی که نزاشتی ..

توت فرنگی 28 تیر 1391 ساعت 14:59

:دی
رنگش که مهم نیست
البته بچه ها می گن من نمی گم :دی

ای بی شرف :)

رادیکال 28 تیر 1391 ساعت 18:25

من شمارو در پلاس ادد کردم.از همونجا وبلاگمم رو هم پیدا میکنید بانو.

و اینکه اون کامنت بیش از لیاقتش تشویق شد

من پلاس نمی تونم بیام ...ولی خیلی خوشحالم که قلم زدی اینجا ..

رادیکال 29 تیر 1391 ساعت 10:47

http://raadikal.wordpress.com/

تو مینی هات خیلی ماله .
من الان موچم ا:

رادیکال 29 تیر 1391 ساعت 14:41 http://raadikal.wordpress.com

خودمم خسته کرده.دلم برای 7-8 سال قبل که بلندتر مینوشتم تنگ شده

نه قربونت برم ...نه از نظر کوتاهی ..
خیلی ماله ..یعنی خیلی محشره ..خیلی تکه ..خیلی نابه ..
قطعا اگر بلند می نوشتی حتی خوب! حوصله م سر میرفت وسطای خواندنش ///

نیوشا 29 تیر 1391 ساعت 15:17

دیگه ازین سوخته تر میشود آیا؟

اون دیگه شرحه شرحه میشود نامش ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد