بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

رویاهای سوخته

  

" زن سال‌های سال، مردی را که قصد خودکشی داشت از این کار باز داشت ... حالا دیگر توانش تحلیل رفته، می‌نشیند و گوش‌هایش را با دست می‌گیرد ! .. " 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
نیوشا 1 مرداد 1391 ساعت 12:38

بعد مرده چیکار میکند؟

این را بخوان

آمریکا وجود ندارد .. از پیتر بیکسل ..

بهزاد 1 مرداد 1391 ساعت 12:46

نقش آدمای داستان عوض شده
یا اینکه ...

فرقی هم می کنه ایا ؟

میلاد 1 مرداد 1391 ساعت 13:57 http://ahvesigar.blogfa.com

منظورم این بود که از نوشته هام انتقاد کن اگه خودمم میشناسی از خودم

اینجوری که باید بشینم بخوانم از ابتدایت و کلی ور بزنم که !
میلاد معافم کن .منو چه به این قرطی بازیا ...من کی م که حالا بخوام نقد کسی هم بکنم قربون اون پاهای خوشکل آویزونت برم ::)

باشماق 1 مرداد 1391 ساعت 14:40

این هم خودش داستانی است بی پایان

هوم ..

shadow 1 مرداد 1391 ساعت 23:49 http://paradaise.blogfa.com

من دیوانه نیستم..

من فقط یک جور خاص..

که دیگران نمیتوانند..

تو را دوست دارم..!

(لبخند)

رضاکیانی 2 مرداد 1391 ساعت 00:14

روانزرشکا می گن تهدید افراد به خودکشی رو جدی بگیرین چون احتمالا این کارو می کنن، این بار نشد دفعه بعد.

ای جونم .روان زرشک :
کیانی اما تو که جدی میگیری تهدیدای من و هان ؟

من اون مطلب زیادرو حال نداشتم بخونم بانو ...
میشه توی یه جمله خلاصش کنی برام؟
بلخره که قراره هممون بمیریم!
حالا مرد راحت میمیره زن دق مرگ میشه!

خیلی پرووتون کردم بس که یه خطی نوشتم هاااااااا
خودتو جمع کن برو قشنگ بشین بخونش (ایکون اخم)
دههههههههههه

+بوس

بهاره 2 مرداد 1391 ساعت 03:01 http://alakiiiii.blogfa.com

نه جزء دسته ی تراژدی هاست نه کمدی ها.. نه اشک.. نه خنده ی تلخ..! هیچ کدام..

پووووووووووف

رضاکیانی 3 مرداد 1391 ساعت 17:29

شما تهدید کنی جدی می گیرم ولی نکن .....تورو خدا

گاهی خودکشی ادمو از چه جوری مردن خلاص می کنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد