بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بانوی اجاره ای

بعضی آدمـــا رو بـــاید رو تـخـت شنـاخـت

بغض یک در، رو به دیوار

  

من سعی می‌کردم توضیح بدهم که من هم درد داشتم. من هم خسته بودم. من هم کم آورده بودم. من هم طاقت ِ صدای ِ بغض ِ تو را نداشتم. من هم طاقت ِ سکوت طولانی‌ات را نداشتم. من هم دلم می خواست برای ِ تو بهترین‌ها را می‌آوردم و سرخورده بودم که نتوانستم، که نشد.
توضیحات‌ام به درد ِ جرز ِ لای ِ دیوار هم نمی‌خورد. تنها اعتراف ِ دوستت دارم لعنتی کمک می‌کرد. تنها همان که تو هم درش شک نداشتی ...
من بی رحم بودم؟‌ چه کسی می‌تواند قضاوت کند؟ تو می‌توانی قضاوت کنی. تو باید قضاوت کنی. تو رنج کشیدی تو درد کشیدی تو باید قضاوت کنی... اگر یک نفر حق ِ قضاوت داشته باشد، همان کسی است که آزار دیده است، که درد کشیده است ...
من کِی قاضی می‌شوم؟ من کِی قضاوت کنم؟ می‌خواستم بگویم من هم درد کشیده‌ام. من  اما اصلا حالم از قضاوت کردن بهم می خورد. من دلم می‌خواست لبخندت را ببینم. جمله‌ها به دومی و سومی نرسیده دست‌هایم بالا بود که یعنی تسلیم. حق با توست.
حق اما واقعا هم با تو بود. حکایت ِ من حکایت ِ مردی است که هر چه در شهر گُم می‌شد جیب ِ او را می‌گشتند. کار ِ خدا همه‌اش هم همان‌جا پیدا می‌شد...
من اما ... چه فرقی می‌کند؟ این حرف‌ها از آن دردهایت کم نمی‌کند و این چقدر مرا آزار می‌دهد ... 

 آقای الف. 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
Wile E.coyote 13 مرداد 1391 ساعت 16:58 http://coyote.blogsky.com/

چه تلخ

Wile E.coyote 14 مرداد 1391 ساعت 00:52 http://coyote.blogsky.com/

مردا همشون اینجوریان
غصه نخور

تو اول بیا بغلم که اینقده مهربونی )*

saeed 15 مرداد 1391 ساعت 18:26

salam nafas jan

che webloge por dardi

nafas khanom jdi shoma chand salete . 61 sal?!?
baeed bdonam 61 salet bashe

dost daram bishtar ba ham sohbat konim az in ghamet bishtar bdonam

vali man dost nadaram bedoni ke!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد